090202

Gokväll gott folk! :] idag har jag varit ledig! vilket har varit underbart.. sovmorgon och soft dag! har gjort lite nytta också, men mest varit en slöis! :D Maria kom hit en sväng innan vi åkte iväg för att ha våran grupp. idag kändes det som det gick riktigt bra faktiskt! va två till killar som var med idag, den ena var bara för gullig! :b vi fick också lite beröm av en mamma, vilket kändes jätte roligt! jag är redan dötrött, så jag ska ta och lägga mig och läsa lite ur min nya bok! hoppas ni haft en bra dag! Puss på de! :*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tankafett.com. ;) På svenska så man fattar även om de kanske inte har bästa utbudet i stan. :P

2009-02-04 @ 17:59:22
URL: http://sannaerikajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0