090201

Tjenare alla! hoppas ni har en trevlig söndagskväll.. idag har jag sovit ganska länge, det var skönt! satt och pluggade lite grann, men som vanligt tröttnade jag ganska snart på det och åkte ut till hästarna! har inte varit där på säkert över en månad, så det kändes bra :] gick runt och hälsade på alla hästarna och mös med dom.. pratade lite med Chrille och Kåre också, sen åkte jag vidare hem och käkade.. nu ikväll har jag varit iväg på kick boxning, riktigt roligt! Men jag var lite seg i kroppen, så vi får se hur den mår imorgon :D haha! Lina var också ganska trött :p hon peppade nog mest sig själv när hon försökte peppa mig :b hehe.. nu ska jag se på en film, godnatt alla söta!





Agenten och Greven på bilderna :]
alla ville bli klappade, men dessa
fick bli med på kort!
dock är korten inte så jätte bra :D
men de får duga! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0