Bild update ;)

Hej på er! Vad har ni för er? Jag har precis fixat med några bilder som jag tänkte lägga in nu.. Dom är från i lördags när mina underbaringar var här! ♥ Idag har jag inte gjort så väldans mycket.. Följde med syster till farmor och farfar och mormor, hon åkte hem vid halv fyra.. Jag skjutsade henne och sen åkte jag ut med mormor och mamma och badade. Det var ganska kallt!! :D Här kommer iaf några bilder.. Vill ni se fler så får ni säga till ;) Emma är fotograf till några av bilderna :)

 
Lite kubbspelande..

:D
 
 

snygg brud ;)

Bästa tjejerna! ♥
Håller ni inte med om att dom fyra till vänster ser ut som fyrlingar? :D
Eller är det bar jag som tycker dom är väldigt lika på den här bilden?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Ida

Tjusiga bilder!

Det var superkul!

<3

2009-08-10 @ 23:59:57
URL: http://tobehappy.blogg.se/
Postat av: Karin

Det var väldigt kul (: Tack så mkt! (: Du får gärna skicka bilder till mig (: <3

2009-08-11 @ 09:40:23
Postat av: Lina

Det var en riktigt rolig kväll :D <3

2009-08-11 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0