Nattligt inlägg

Nu är klockan ungefär tre :D Hur har ni det? Jag är galet trött men tänkte berätta lite om min dag innan jag lägger mig.. Igår kväll var det våran klass tur att städa efter STUK.. Det stängde vid tre så vi var väl hemma runt fem. Gick upp runt elva tiden och jag, Sara, Kristin och Thomas var hem till Daniel och såg film.. På eftermiddagen någon gång gick vi hem och gjorde oss iordning för kvällens sittning som började 18.00.. Alla var finklädda och hade trevligt :) Efteråt var det STUK igen men vi stannade inte allför länge.. Gick hem och såg på ännu en film (Dock somnade både Daniel och jag, så Sara satt vaken själv :D) med Sara och Daniel, så Daniel pös hem till sig för inte så länge sen så nu sitter jag här och ska straxt kasta mig i sängen igen :P Imorgon bitti är det nollefrukost vid elva så jag lär ju inte hinna sova så många timmar inatt heller.. hehe

Godnatt mina få men fina läsare ;) ♥

Kommentarer
Postat av: karin

Det låter som att du har det toppen där uppe. Det är ju skit bra :) Hoppas att du kommer trivas där uppe nu (: Saknar dig, ses i helgen! <3

2009-08-30 @ 10:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0