Inte längre Lindebo..

Hej på er vänner.. Hur har ni det? Tänkte berätta för er hur jag har det nu och hur allt har ordnat sig på ett mycket bättre sätt än vad jag kunnat hoppats.. Gårdagen började som jag tidigar nämnt vid 06.00. Det tog ungefär elva och en halv timma att åka hit upp men då tog vi en fikapaus och en lunchpaus :) Någon gång efter sundsvall ringde det från studetbostadsservice och sa att jag kunde få en del i en trea och att jag skulle bestämma mig senast idag.. När vi kom upp till Luleå åkte vi till vandrarhemet och installerade oss där innan vi tog en vände och åkte runt här uppe. Imorse ringde jag upp stundebostadsservice och bad att få komma och kolla på lägenheten.. Åkte direkt och tittade på den och nu sitter jag här i rummet och tror att detta ska kunna bli riktigt bra. Finns tre rum i lägenheten.. En annan tjej hade kommit upp hit igår och flyttat in och jag flyttade in idag och fick rummet med balkong! :p haha.. Ska packa upp och fixa lite mer straxt.. Tjejen som också bor här ska också gå sjukgymnast och verkar jätte trevlig! Så jag ser ljust på detta.. Imorgon drar det hela igång och jag ser faktiskt fram emot det! Nu ska jag fortsätta packa upp..

Hade kalas bra :) KRAM

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaha, det är sjukgymnast du ska gå, har inte fattat vad det har varit. :) Hur länge pluggar man till det då?

2009-08-18 @ 21:13:45
URL: http://sannaerikajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elva och en halv timme :O haha :P

Vad bra det låter :D Berätta mer snart!

<3

2009-08-19 @ 00:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0