9 augusti

Oj vad tiden går snabbt :D Det var visst några dagar sen jag skrev här.. Det här blir bara en lite short update ;) Igår hade jag över mina fina och underbara tjejer.. Vi käkade, spelade kubb, frågespel och pratade lite.. Det var hur mysigt som helst att ha dom här allihoppa! Tack för en jätte trevlig kväll tjejer! Ni ska veta att ni betyder så himla mycket för mig var och en av er! ♥ Tänkte lägga in några av bilderna jag tog, men det får bli lite senare för nu måste jag byta om och göra mig iordning.. Ska iväg och se på "Opera på skäret" med familjen.. Soliga kramar ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kommer sakna dig sjukt mycket! Jag lovar att jag och Ida kommer komma upp och hälsa på dig så ofta vi kan ;) Älskar dig vännen <3

2009-08-10 @ 20:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0