<3

Hej vänner! Jag sitter och lyssnar på "True color" just nu.. Vad gör ni? Var som jag nämde tidigare iväg och såg på "Opera på skäret" och jag måste säga att jag tyckte det var  riktigt bra, även om jag inte är någon opera fantast.. Mysigt var det där också! Sista gången familjen umgås på ett tag också, så det var ett bra avslut eller hur man ska säga. Maria åker nämligen tillbaka till sig eftersom hon också börjar snart igen..När vi kom hem grillade vi och satt och såg på en dokumentär om Tsunamin.. Usch vad hemskt! Det var med klipp som människorna på plats hade filmat.. Jag tyckte det var lite jobbigt att se på. Blir bara och tänka på alla som miste någon och allt som försördes..:/ Förresten sa jag att ni skulle få se några bilder från igår, men jag var tvungen att ladda kamera batteriet som var tomt :b Så ni får vänte tills imorgon.. KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0