27 augusti

Halloj! :) Jag ska väl börja med att säga att jag har haft fullt upp hela tiden och knappt haft en ledig stund över så därför har det inte blivit så mycket bloggande..Vet inte riktigt vad jag ska berätta :D eftersom det är många bollar i luften hehe.. Igår var det dirty dancing på kvällen men Highlights på scen.. I förrgår kväll var det ett metallband (om jag inte minns fel) på STUK.. Jag och Sara shakade så mycket att vi har sjukt ont i våra stackars nackar :P Grabbarna slänge också med huvudet men det har dom väl gjort förr haha :D Ikväll blir det utomhusfesten och imorgon ska det vara något som kallas för leklandet.. ROLIGT! :P Nu ska jag sova lite innan vi går iväg till Daniel en sväng och sen till utomhusfesten :) Hade guld sötisar ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag saknar dig, annaaaa! <3

Du måste berätta mer snart :D

2009-08-27 @ 20:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0