24 augusti

Hej sötnosar ;) Hur har ni det? Nu sitter jag här och käkar lite knäckemacka och äpple :D Har precis varit ute och handlat med Sara och Daniel.. Så nu har jag fyllt upp kylskåp och frys med ännu lite fler saker.. Igår hade vi filmkväll hos Kristin vilket var mysigt.. Idag ska vi träffas vid kvart i ett för att käka pizza och leka lite lekar. Sen blire förfest och ut :) Förövrigt har jag lite svårt att hålla rent på det stora skrivbord jag har här :D Så praktiskt att lägga en massa saker på :p Minns inte om jag redan skrivit det? Men fredagen den 4:e september så åker jag hem över helgen!  Förresten!! Igår beställde jag en av böckerna som vi behöver ha.. Den gick på hela 564:- gaah* :P Hade bra nu.. :) KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0