21 augusti

God morgon! Hur har ni det? Jag har sovit bra här uppe för första gången.. Har haft svårt att sova och vaknat av mig själv innan åtta varje dag.. För er som känner mig vet ni att det inte riktigt är jag eftersom jag är en riktig sjusovare! ;D Fick sms av mamma vid åtta så det var bara att vakna :p.. Har inte hunnit skriva ngt förän nu för tiden som varit till övers inte räckt till. I måndags började vi iaf och det var spännande :) Vi är runt 40 personer i klassen vilket känns väldigt mycket eftersom jag är van med liten klass sen högstadiet :p Men jag tror det är en grym klass! Igårkväll var vi ute på STUK igen och det var sjukt skoj :) Det har som sagt varit ett fullspäckad schema och det kommer fortsätta så till den 30 augusti om jag inte fattat helt fel..Skojskoj!! Nu måste jag käka lite frukost och göra mig iordning för jag måste iväg och handla lite.. Sen måste jag beställa all kurslitteratur. Några som redan gjort det sa att det skulle gå på runt 2000! Jisses vad plånboken lider!! Skriver när jag kan :P Hade bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas att du har det jätte bra där uppe (: Inte hunnit ringt, blev jobbigt när skolan började. Typ somnat direkt när man kommit hem. :P Men jag ringer dig någon dag :) Saknar dig! <3

2009-08-21 @ 23:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0