16 augusti

Hej! ett snabbt inlägg nu.. Idag har jag packat, träffat bästa Lina, varit ute hos hästarna, packat och träffat min fina Karin! Imorgon kan jag inte uppdatera er! Blir att åka bil hela dagen, bilen avgår senast 06.00 härifrån! Kan tidigast skriva på tisdag kväll.. Men inte helt säkert de heller.. Finns iaf på mobilen och skulle bli jätte glad för ett sms eller två ;) Nu måste jag sova! Måste vara pigg så man kan ta över och köra ett tag också.. Hade bra kära vänner och ta hand om er! Kommer sakna er otroligt mycket..♥ Bye bye

Kommentarer
Postat av: Karin

Du får hade så bra! Kommer sakna dig! <3

2009-08-17 @ 09:21:30
Postat av: Sanna

Lycka till!

2009-08-17 @ 13:43:01
URL: http://sannaerikajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0