1 augusti

Hej :) Imorse sov jag sisådär länge :P Sen gjorde jag iordning mig som den segis jag är.. Så det tog en stund men sen gick jag och träffade Lina och följde med henne hem.. Fick se hennes jättesötagosvovve :D Såg en film också som var hmm sådär :P Lite speciell minst sagt.. Bästa Lina <3 Sen hämta Maria mig och vi åkte hem och käka.. Nu har jag precis duschat och ska göra mig iordning igen.. Ikväll ska Kim firas som fyller 20 bast.. GRATTIS! Först hem till Karin och Bobby.. Får skjuts med Matilda :) Så snällt!! =) Så nu ska jag pysa och fixa lite.. Hoppas ni får en kalasbra kväll! KRAM

Kommentarer
Postat av: Lina

Filmen var speciell, helt rätt ord ;P

Du är bäst <3

2009-08-01 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0