Vilken dag! :O

Gokväll på er..Har ni haft en bra dag? Min dag fortsatte ungefär som den började.. När jag kom hem var det bara att börja städa rummet. Det behövdes! Men usch vad tråkigt det va.. Längtar till jag flyttar hemifrån nu, få inreda lite och det blir nog lättare att hålla snyggt också.. :b När jag gjort klart rummet var jag tvungen att sätta mig och göra en naturkunskap uppgift som tog ett bra tag att göra.. *puh* men nu är den iallfall klar. Sen dammsög jag eftersom jag ville bli klar med uppgiften först..Den ska vara klar tills imorgon :D  Mamma klagade på att jag var seg och blev lite grinig.. Så ja någon toppen dag har det inte varit =O Hoppas ni haft det mycket bättre! hehe.. Jag och Nordström såg klart på "Boondock saints"Johans data idag.. Började se den igår, den var lite konstigt :b men bra! Jisses vilken snygging de var med ;) haha!

Imorgon tror jag att dagen kommer bli väldigt bra :) Kortare skoldag och ganska soft tror jag den blir också.. På kvällen blir det att träffa Karin <3 och några fler.. Det ska bli roligt =) Nu ska jag sova och hoppas på att jag vaknar superglad till strålande solsken! :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Ska bli kul att träffa dig (:<3

2009-04-17 @ 08:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0