Underbar dag..

Tjenixen på er! :) Allt bra? Jag håller på att skriva ut lite papper och fixa med den andra datan också..Träffade Karin och Matilda tidigare idag som jag nämnde i förra inlägget.. Det var mycket trevligt :) Thanks girls! <3 Sen åkte jag och hämtade Maria.. Vi åkte hem till mig och hämtade några saker och jag böt om.. Sen gick vi iväg till träningen med barnen.. Jag måste bara säga att dom var jätte duktiga idag! :) Man blir helt stolt! Det är så roligt att se! Efter det cyklade jag hem och har väl inte gjort så mycket mer än att duscha och sett lite på tv sen dess..Skulle ha gått på volleybollträning, men känner mig inte helt pigg än, så jag hoppade den idag och går nästa gång.. Och då har bästa Maria sagt att hon också ska gå.. Taggad! :D


Underbara tjejer  <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Volleyboll, skitbra Anna ;) (y) <3

2009-04-07 @ 14:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0