Dålig uppdatering..

Hallå alla vänner! Som ni kanske märkte så blev det ingen uppdatering igår.. Jag var iväg till Örebro hela dagen för att leta lite stundtkläder.. Var hemma runt halv sju och då var det bara att byta om och åka iväg och träna! :) Det var ett bra tag sen jag var iväg nu eftersom jag inte mått så bra så det kändes bra.. Men det var nytt program och jag var hmm...sämst?! :D haha Förövrigt var vi bara fem stycken haha.. Kan bero på att Lindeskolan hade match som visades på tv.. Inte så insatt på den fronten kanske :b Så igår va det en datafri dag.. Gutgut! hehe.. Idag har jag varit ute i skogen och plockat blåbärsris åt mamma och köpt godis till påskäggen.. Ska ni ge någon ett påskägg? =) Ska ut i solen en stund nu och sen åka iväg till gymnastiken.. Har bestämt mig för att det ska gå superb idag xD drömma går ju haha..  Puss sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0