Bra start på dagen?

Hallå i blåbärsskogen ;) Allt bra med er? Imorse var jag som sagt upp till doktorn på återbesök.. Han sa att jag inte behövde äta tabletterna längre, nice! :) Pratade lite oh sen fick jag gå och ta ett blodprov..Det tredje på sisådär en månad.. hmm :b Så nu hoppas jag att det visar negativt! Håll tummarna va? =] När jag sen skulle åka iväg till skolan, gissa vad som händer? Jo jag fick punktering..Lycka? NEJ! Gaah.. Pappa kom iaf och böt däck och jag kunde köra vidare, dock bara i 80km/h! huhu... Hade naturkunskap hela eftermiddan, så nu ska jag göra klart en uppgift i det.. Hoppas eran morgon startade bättre än min ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Morgonen kanske var bättre, men eftermiddagen med projekt och företagande var hemsk. :P

2009-04-16 @ 18:14:49
Postat av: Karin

Alltid kul med en bra start på dagen (; haha. Hela dagen blir ju typ förstörd om det händer nå :P Kul att träffa dig imorn. <3<3

2009-04-16 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0