Back on!

Okej, nu är bloggen back on..  tror jag iaf ;)
Kan ju berätta lite om det senaste som hänt.. I måndags var klassen till uppsala på slu och gjorde ett studiebesök.. Skulle åkt vidare till strömsholm efter de, men planerna blev ändrade. Vi åkte och köpte godis :D och gick i några affärer och åkte hem.. Ungarna skötte sig kalasbra i måndags också :) Nu ska bara jag och Maria bestämma vad de ska göra på våruppvisningen.. I tisdags va de "jobbiga" dagen och jag började må dåligt.. Igår kändes det värre, så jag va hemma. På kvällen va de ännu sämre, så det blev akuten.. Fick ngn konstig medicin där och tabletter jag skulle ta innan frukosten varje dag i 14 dagar.. woho.. Jaja, nu sitter jag och käkar glass :D va hemma idag för att se hur tabletterna fungera och om jag kunde äta.. fungerar hyfsat :)

Hoppas ni haft en bra vecka! :) jag ska som sagt försöka ippdatera lite oftare nu.. Puss :*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, skriv lite så jag får något att läsa. ;) <3

2009-04-03 @ 18:16:46
URL: http://sannaerikajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0