090420

Hej på er! Allt bra? Jag är helt darrig i händerna :D Det har varit en lång dag.. Åkte till skolan som vanligt trots att det inte var nödvänigt.. Kändes ändå rätt bra.. När jag skulle hem var bussen försenad, gissa om jag var stressad!? Jag skulle ju iväg och ha våran barngrupp.. När jag kom hem var det bara att byta om fort som ögat och kasta i sig en macka.. Minns ni förra veckan hur stolt jag var över dom? Om jag säger så här.. Idag var dom inte lika snälla.. Men men alla har sina dagar och jag tror ändå uppvisningen kan bli helt okej om dom uppför sig ;) När vi var klara där uppe åkte jag och Maria ner och tränade volleyboll.. Det var skoj, men jisses det är svårt! :D Så nu har jag precis duschat och är ganska trött, kanske därför jag är helt skakis :b.. Knä't höll ihop sig riktigt bra, så det är jag glad för. Tack Maria för att du följde med :) Hon var grym btw! :D Volleyn var nog det ända jag kan säga att jag är glad för idag.. Den här dagen har i övrigt varit ganska hemsk! usch!! Måste förresten säga att jag cyklade till träningarna så idag har jag varit miljövän :D haha.. Hade kanoners! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0