090415

Igår var det inte en lugn stund! Därför blev det inget bloggande.. Började dagen med att gå upp för att åka iväg vid sju till Örebro. Fick skjuts med mamma och pappa.. Hade kemi och matte och det var en sån där dag när allt gick åt skogen.. När vi slutat gick jag till pappa och vi hämtade mamma och åkte hem. När jag kom hem var det bara att byta om och åka iväg till ridningen, skulle rida igen i gruppen innan.. Det gick sådär, först barbacka på Saga och sen Tyr! Hemma igen vid nio, duschade och gick och la mig :b Idag gick jag upp och åkte tjugo i sju.. Kom till sklan grymt tidigt, men tänkte att det vore en bra idé för vi hade prjektarbetesredovisning. Det gick väl hyfsat..Vet inte vad dom som lyssnade tyckte menmen :D Så nu sitter jag och ska åka iväg och träna om ungefär en timma..

Btw, Grattis Bobby!
Hoppas ni haft en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Bobby

Tack så mkt! Hoppas vi ses på fredag! :D

2009-04-15 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0