- - -

dagen har varit rätt bra.
var lite segt på lektionerna, men sen åkte jag med Helena och Sanna till Örebro och fikade..
det var riktigt trevligt! har saknat att prata och umgås med er...
skulle kunna blivit utgång ikväll, men jag fegade ur..lr ngt liknande?
men nu ska det bli slut på det..ska ändra på mig nu...
var iaf riktigt skoj att du frågade Andreas :)
och jag lovar att nästa gång följer jag med..

mådde inte så bra inatt, kanske bidrog till mitt beslut också?
har inte sovit mycket alls, var vaken minst ett par gånger..
menmen, gjort är gjort..

när jag såg på one three hill igår, handlade de om döden..
den ångesten, ilskan och sorgen man känner när någon nära försvinner från en. .
rädslan som finns bakom allt detta kanske inte syns..
men den finns ändå där.
hur är det egentligen att mista någon som ligger en varmt om hjärtat?

den frågan finns det nog inget bra svar på.
alla är olika och så är också sättet vi sörjer någon på..
vill bara se till att man stöttar dom som har det jobbigt p.g.a. detta..
men också att man låter dom få egen tid att få vara ledsen på.
visa hur mycket du tycker om personen och se till att den vet att du finns där!



som en avslutning...
jag älskar dig morfar!
du såg mig för den jag var.
jag önskar jag fått mer tid med dig.
jag hade behövt ha kvar dig längre.                                                               
hoppas att du har det bra där du är.

R.I.P ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0