träningsvärk

Vaknade med världens träningsverk imorse.
kunde först inte förstå varför jag hade de, tränade step up igår men jag brukar inte få träningsverk efter de.
kom på att vi igår hade sittsträning, inte konstigt att jag har ont överallt :p
grymt roligt var de!
och vi var bara tre stycken.. stor klass? :D

hade relion och idrott idag, sen åkte jag hem.
skönt! var hemma vid tolv..
fick göra hästkunskapen hemma, var inga fel de. =P 
fast jag är lite lat så jag har inte gjort något nu..
men ibland ska man väl vara de med?

kom på att de är städdag idag =/ tråkigt..
så jag ska väl fixa lite med det nu, sen ska jag väl städa lite i övriga huset.
så man kanske kan få lite pluspoäng hos päronen?
det kan behövas ibland..

sen ska jag iväg på gymnastiken, vi får väl se hur det går nu när jag är så stel :p
imorrn ska jag fika med Helena och Sanna, det ska bli väldigt roligt!
var så himla länge sen vi träffades mer än när man ser varandra i skolan..

i övrigt måste jag bara säga att jag läste en text/dikt nyss som jag fått på msn.
det var en tjej som var cancersjuk och hade sex månader kvar, som hade skrivit att vi måste ta vara på livet.
att vi måste stanna upp ibland och inte bara stressa genom livet.

jag förstår inte hur människor kan drabbas av såna hemska sjukdomar..
speciellt en sån tjej som säkert har jätte mycket att ge.
jag vet inte riktigt hur man ska säga, men jag vill på något vis stötta de cancersjuka..
så detta är en slags uppmuntran att kämpa på!

Ta vara på tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0