Bloggare? :D

Yes! då har man skaffat sig en blogg.
får väl se hur bra jag kommer vara på det här, återstår väl att se antar jag?
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men det dyker väl bara upp i huvudet hoppas jag?
kan ju vara nice med lite feedback senare, så jag vet om det är värt att fortsätta skriva..

kan ju börja med att berätta att livet går upp och ner konstant nu..
jag är väldigt glad för de vännerna som finns vid min sida.
som jag vet finns där för mig.
jag hoppas verkligen att jag ställer upp för dem, som dom för mig!
det är iaf min mening, så säg till hur jag sköter mig.
vill verkligen vara en bra vän, som finns där och ställer upp.
en som man kan lita på.

allt är väldigt förvirrande just nu, alla beslut som ska fattas mm.
vad ska man göra när man lämnar skolan och tryggheten som finns där?
visst kan det vara jobbigt att gå till plugget och så, det känner väl vem som helst ibland.
men några jätte viktiga beslut behöver man inte fatta.
förstå när skolan slutar, vad ska man göra då?

jobba? studera? studera/jobba utomlands? flytta? göra lumpen?
så många jobbiga beslut man ska behöva ta och ganska snart..

nej nu har jag sagt tillräckligt för ett första inlägg eller?
blir lite jobbigt att läsa för långa inlägg..
så därför blir det ett kort godnatt nu.
hoppas på att ngn kan tycka de är värt att läsa ibland.

Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0