twilight

hallå folket!
nu har jag läst ut twilight!
jisses vilken bra bok!
helt sjukt bra! :)
den typen av böcker jag tycker om...



hade den engelska verisionen..
så det känns ju bra att ha läst på engelska :)
det känns nästan som att det är mer känsla att läsa på engelska..
är det bara jag som tycker de? =D

har sett på filmen också!
det är ju bara ett måste sådär när man läst boken?
eller iaf nu när den nyss kom som film =p

filmen var verkligen bra och så..
men jisses vad många gånger bättre boken var!
himla stor skillnad!
gillade verkligen filmen, men dom hade ju inte tagit med
sånna scener som jag tycker var självklara!
och så hade dom gjort om och så...

det brukar ju ioförsig vara så att boken är bättre än filmen..
men undra varför det är så?
har iaf beställt fortsättningsböckern nu också! :)

kanske ett lite långt inlägg för att prata om en bok
och en film, men den var verkligen bra!
verkligen värd att läsa om ni frågar mig såklart! :D

P.S när ni skriver kommentarer, glöm inte namnet ;) D.S
kommentera gärna! :) eller skriv nå roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0