Torsdag.

Igår kväll var jag på julkonsert med Sissel Kyrkjebö..
det var jag, mamma, pappa och mormor..
riktigt mysigt faktiskt! och vilket röst hon hade!
jag förstår inte hur man kan sjunga så otroligt bra..

blev inte så jätte sent, men när jag vaknade imorse trodde jag nästan jag var död..
jag var så himla trött att jag knappt kunde öpnna ögonen..
läste nyss i tidningen om vinterdepression..
beskrivningen stämde ganska bra...
men jag känner mig inte deprimerad.. bara trött och stressad..=/

idag på hästkunskapen åkte vi på studiebesök till Frötuna gård..
det var riktigt roligt! tror det var fler som blev lite mer intresserade av islandshästen än innan..
hoppade av i frövi och tog bussen hem..
hann i princip bara hem innan jag skulle iväg igen..

åkte till gymnastiken och var där..
det gick inte heller så bra..
kände mig seg och ofokuserad..
är rätt svårt att ta emot.. men jag hoppas det blir lättare ju mer man håller på..

ska försöka lägga mig tidigare idag..
men först måste jag plugga lite..=/
lovet är verkligen välbehövligt..! 

ingen som vill åka på skidsemester? 


Fin bild jag vet :D Jag och isisen Tyr! Tycker mycket om dessa små goingarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0