Torsdag.

just nu sitter jag här och lyssnar på musik..
har precis kollat runt på vänners bloggar :D
riktigt roligt att läsa och se massa bilder som dom lägger ut!
hoppas det finns någon som kan tycka detsamma om min..=P haha

skrev religionsprov idag..
usch det var inge roligt..
var svårt!
va såna frågor som man kan skriva hur mycket som helst på!
det är ganska intressant med religion i övrigt,
men just nu när det händer så mycket är det svårt att fokusera!

efter provet så var det idrott, vi gymmade! :D
haha körde massa armar, grymt jobbigt!
men det är bäst att träna nu om mönstringen kanske ska lyckas?
vet inte än om det är det jag vill, men det visar sig!
dagen slutade med hästkampen!

vi var tre från vår klass.. många? =P
inte så många från Nv 1 och 2 heller så vi fick bli ett team...
det var väl kanske ingen höjdare,
inte för att dom är otrevliga eller något..
men det är ju inte lika taggande när man inte känner varandra..
kör 2 och häst 2 var däremot extremt taggade!
spec kör 2 ska jag väl säga..

Nv:arna slutade iaf 4 av 7..
så vi var iaf inte sämst.. det var ju bra =P
hur det blev uppe i toppen vet jag inte..
först var det kuskarna som hade vunnit,
men sen menade kör 2 att dom hade räknat fel och ja,
helt lätt att veta vem som vann tillslut var det inte..
det var inte vi iaf :D haha

tog bussen in till Örebro och tog nästa buss hem därifrån ist!
ikväll blire träning med Lina!
inte taggad för tillfället, men det kommer hoppas jag =)


                                             
ego bild jag vet.. men sån´t e livet..:D


 



när jag badade igår hade jag en hjärt badbomb...
inte ngn jätte bra bild med iaf..
tyckte den såg lite cool ut? :D

Pussokram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0