Torsdag.

Dagen har varit riktigt najs!
råkade ioförsig försova mig imorse xD
lite klantigt ja!
gick upp halv åtta och bussen går tio i...
lite lite tid att hinna göra sig klar på kanske? =p
gjorde mitt bästa, men missade bussen..
åkte bil ist, rätt halt överallt.. haha..

hade religion och idrott..
höll i lektionen och hade ett aerobicpass..
tror det kankse var lite komplicerat för att bara köra en gång..
menmen.. gjort är gjort =D
fanns iaf några som verkade tycka det var lite jobbigt och skoj..
det är ju alltid kul att ngn gilla de :]

på eftermiddan hade vi hästkunskap
och som vanligt fick vi jobba hemma med våra kaitel..
rätt najs de!
åkte ut på stan och köpte några julklappa och toblerone till imorgon =D haha
I know! är lite tjockis av mig.. men sånt är livet haha..

sen vare hem och byta om, sen till lindeskolan..
där hade vi julavslutning med gymnastiken..
det gick väl helt okej..
fick inte riktigt till ansatsen till trampeten, men de var iaf inte de sämsta jag gjort :D
alltid ngt positivt.. hehe
sen fixade jag också att köra rondat-flickis på en gång..
nästan så jag är stolt haha!
men det var bara för att Micke stog på vänster sida ist..=D

sen fikade vi och pratade..
najs att det snart börjar igen :)

ikväll käkade vi pizza och jag ska snart hoppa in i duschen..
imorgonbitti bär det iväg till Norge och hälsa på syster! =]
vi ska åka mellan fem, sex ngn gång..
lite segt kanske? :P
men vad gör man inte!? hehe..

måste också berätta hur glad jag är för att ha träffat Lotta!
du är helt underbar vännen!
så glad att vi är vänner, tack för att jag kan prata med dig!
jag är inte bra på att beskriva/berätta hur jag känner och sånt..
men du betyder iaf väldigt mycket för mig ska du veta!

<3

En riktigt bra dag sammanfattat alltså! =)
hoppas det är fler som haft de!  
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0