Tisdag.

Veckans roligaste dag såklart!
upp halv sex, pigg och glad va? nej ;D
heldag med kemi och matte..
började med derivivata igen på matten..
är det ngt jag kan bli förbannad på så är det väl ändå de!
jag hatar de verkligen! usch!

hem och kollade på one three hill,
sen bar det iväg till brotorp..
måste säga att jag lika gärna kunde varit hemma och gjort nytta!
men vissa dagar är bara trista och sämre än andra..
då är det ju bra att det finns andra dagar då allt bara känns guld!
typ imorgon tror jag det blir en gutgut dag! :D

måste ju säga att igår va en av de softaste dagarna på länge!
hade sovmorgon fram till tio, men fick veta att svenskan var inställd..
läraren var sjuk.. så jag började 12.20... najs eey? :p
sen var det fysik och engelska..
men engelskan gick jag bara dit och fick veta hur det gick på nationella..
sen fick jag veta vad jag ksulle få i slutbetyg! Yeay! :]

fick en bok, choklad, parfym och hudlotion idag också..
min namnsdag Anna ju =D
GRATTIS alla Annor ;)
chokladen var från framor och farfar, sen skulle jag få köpa en bok också..
har blivit lite bokmal på senaste ti´n :p
så dagen har inte varit så tokig trots allt..
tack mammi och pappi! <3

jag hittade en dikt på diktkonst.se..

Varför är jag föråd av det jag älskar

varför kan jag inte stå upp för det jag känner

inget vet hur jag känner

jag vill leva igen men jag dör varje gång jag reser mig upp

ingen vet hur det får mig att må

så jag stannar på marken rädd för att dö igen rädd för att förlora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0