Tisdag.

Dagen har varit riktigt soft!
Blev ioförsig upp tifigt,
men det gjorde inte så mkt idag.. =P
slutade vi elva efter kemin..

drog upp på stan med Lina och Lotta..

köpte lite julklappar, tittade runt lite,

käkade och pratade..

tack tjejer för dagen!

det var trevligt att gå med er =)


  


  
lite knas bilder från dagen :D


senare åkte jag upp till brotorp..

skulle prata lite om grupperna och så..

Maria kom inte =/ så vi får ta det en annan dag..


nu har jag julpyntat och städat..

så det k'nns lite julmysigt här nu! :)

tomtarna och myspyset som blir så fort man tar fram dom..


Titanic på tv nu också..

den är verkligen himla bra!

det är en av favoritfilmerna!
så romantisk..
dom får inte vara tillsammans länge,
men tänk att få uppleva den kärlek som deras..
jag hoppas alla får vara med om det någon gång i livet..
även om det bara är en dröm, så önskar jag alla det! 

 

kärlek till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0