Lucia.

igår var man uppe redan vid halv fem..
pigg och glad :D eller kanske jätte trött haha..
kom fram till Maria vid elva..
käkade lite frukost igen :p
sen åkte vi iväg och gick lite på det ena centret som hon jobbar på..
käkade lite där också och sen åkte vi vidare till operahuset..
det var ruksigt kallt där!
och här är några bilder därifrån :)

                                         

sen åkte vi vidare till det andra centret där hon jobbade...
gick där en stund och tittade lite på kläder och sånt..

vi åkte vidare till aker brygge och gick på julmarknad där..
det var super mysigt!
några bilder på det här också :)


Jag kramas lite med tomtefar :D


Maria vid den fina belysningen!


sen åkte vi tillbaka och käkade lite,
och packade in alla Marias saker i bilen..
fick knappt plats i baksätet sen :D haha..
åkte hem runt sju, halv åtta tiden..
det var rätt halt och snöigt..
så vi kom inte hem förrän halv ett.. 
körde ungefär dom sista två timmarna,
så va rätt trött när vi kom hem :p 

idag (söndag), blev de att sova ganska länge..
sen lussade jag lite för mamma :D haha!
nu har jag bara latat mig och ska snart städa av rummet..
det har en tendens till att bli stökigt på en gång..=P

har kommit fram till att jag skriver ganska så långt varje gång..
vore trevligt med en kommentar hur ni tycker att jag sköter mig? =)
och vilka det är som läser..

- kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0