Söndag.

klockan är nu 00.22 och jag är väldigt pigg..
någon mer som har problem med sin sömn?
jag har inte svårt att sova, snarare svårt att vakna!
inatt sov jag hela tretton och en halv timme!
galet eller vad!?
jag blir nästan stressad av de :S huhu..

dagen har varit ganska seg..
vaknade vid ett och har varit helt död
hela dagen..
varit förkyld också, så den träning
jag tänkte genomföra blev inte av...
jag hoppas Lina fick sällskap av Fanny iaf :)

spelade guitar hero med syster väldigt länge..
fick helt ont i hela  armen xD så jag tror vi spelade lite för länge..haha
sen har jag bara varit lat och setat här...
har läst en del ur Twilight också!
den är bara såå bra!
och så har jag fixat på rummet!

sitter och pratar med Helena nu!
hon sa ngt om en blondinbella som har
en blogg och lever på den..
låter inte det helt otroligt?
ha bloggande som sitt jobb? :D
låter helt galet!
ganska coolt va?


den fina himlen som var innan jullovet började..

brukar läsa
andras bloggar
lite då och då också..

Karins brukar jag läsa
väldigt ofta :) och Helenas
kommer jag följa vare sig
hon vill eller inte ;)
sen finns det ju fler..
ni får fråga om ni vill veta..
eller om ni vill att jag ska
skriva upp eran blogg adress :)

http://kaarin90.bloggagratis.se/
http://helenaelionorastrom.blogg.se/



nu är det sov dags :)
Godnatt!




Kommentarer
Postat av: helena

haha jag har också gjort så. vafan sov till elva idag, gah, man blir ju galen.

haha mmh blondinbella är ganska kol, fast och andra sidan finns det folk som hatar henne, men så är det väl med allt (:

2008-12-29 @ 11:19:01
URL: http://helenaelionorastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0