Onsdag.

dagen började med fysik..
gjorde ett expriment, var rätt tråkigt..
jag är inte precis bra på fysik! usch nej!
på eftermiddagen var vi i rid..
red Bosse, han va så mysig!
lite lat men mysig!
gjorde massa roliga övningar!
slutade dock ganska sent så jag missade bussen..
åkte till örebro och tog bussen hem därifrån :D

kom hem och såg slutet av one three hill..
sen vare att träna..
jag var hel taggad!
men när jag kom dit så orkade jag knappt röra mig..
var helt död i kroppen och hade ont i knäna =/
skönt att jag ska iväg på måndag!

snart helg! åker till Nogre på fredag..
men blir bara där över dan..
kul att träffa syster!

                                          
                                                      Bosse busen!
                       bilderna är tagna med mobilen så de är sådär :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0