Måndag.

Ojoj vilken trötter man är..
gick upp vid kvart i sex, böt om,
käkade frukost och packade..
åkte iväg och fodrade morgonen
och sen var det igång..
släppte ut och fixade stallet..
käkade lunch och gjorde klart resten..
väntade på att klockan skulle bli tre så jag kunde börja ta in..

fy farao vad lerigt och geggigt det va!
va tvungen att duscha benen på dom..
gick rätt bra, ingen som va galen idag =D
men Packo och Orup försökte smita från duschen
och försökte springa över mig..
gissa om jag blev arg? :P
bamse hästarna ska muppa haha!

men sen skötte dom sig!
för en gångs skull var jag faktiskt klar i tid också!
det var väldigt skönt att komma hem..
pyntade granen och la dit alla julklappar,
så nu är julkänsland på topp!
typiskt att all snö har smält bara!

alla julklappar är också fixade nu
och jag är riktigt nöjd!
hoppas att det blir bra! :D

nu är de sängen som gäller!
super trött :D

2 dagar kvar!
MYSPYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0