Lördag.

Blev väckt av pappa idag..
skulle ut och köpa lite julklappar..
köpte det jag tänkte till mamma och pappa så det är jag nöjd med!
tänkte att jag skulle åkt till hästarna idag också,
men klockan var rätt mycket när jag kom hem och
det var på väg att bli mörkt..
ska åka ut dit imorgon istället! =)

har försökt förstå hur man skulle kunna ändra bloggens utseende..
som ni ser lyckades jag!
är väl inte jätte nöjd :p
men jag hade inte tid att fixa den ordentligt!
så nu får den se ut såhär tills jag har tid igen :D

gjorde kemirapporten med Robert idag också..
vet inte hur bra den blev, men vi lyckades iaf få ihop ngt! =P
alltid en början hehe..

har sett lite på stjärnor på is ikväll..
rätt roligt att se faktiskt..
dom har blivit rätt bra ju :]

rummet har inte blivit städat heller..
förstår inte att det inte bara kan städa sig av sig självt..
förstå vad praktiskt!
har lovat mamma att jag ska städa i en vecka snart..
det suger att erkänna..
men resten av kvällen får gå åt till att städa och plocka undan lite..
kanske skulle börja med en skrivbordslåda också? =D

dagens låt: Ironik - Stay with me
den är bara så bra! lyssna på den! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0