Lördag.

igårkväll blev det att spela guitar hero
med Maria ett bra tag..
så jag gick väl och la mig vid halv tolv..
mycket sent om ni frågar mig!
med tanke på att jag skulle upp kvart i sex igen :D

mamma skulle hjälpa till och se till så jag kom upp..
hon skulle väcka mig ca kvart i sex..
vid fyra säger hon till mig att vakna..
jag kollar på klockan och konstaterar att den bara är fyra..
går ner och frågar om hon verkligen är kvart i sex
och både mamma och pappa säger ja..

så jag gick in på badrummet och fixade lite,
sen skulle jag gå upp och ta på mig kläderna,
så ser jag på en annan klocka att den också visar fyra..
så ja, jag var uppe och gjorde mig iordning lite för tidigt :D haha..

men jag somnade om och gick upp den tid jag skulle..
skulle iväg och jobba!
morgonfodra vid sju..
dagen flöt på riktigt bra!
allt gick väldigt bra och jag fick sitta och vänta på
att ta in hästarna..
dom var väldigt snälla och goa idag!
så jag är mycket nöjd med dagen...
trots att jag är grymt trött nu!

tog lite bilder också..
men det har gått lite segt nu, så jag har inte
hunnit lägga in dom..eller snarar orkat? =p
men ska försöka göra det imorgon,
så då kanske jag lägger upp dom då :)

det här blev ett himla långt inlägg! :D
måste också tilägga att jag var med familjen
till Örebro igår också..
vi åkte till marieberg..
det var så grymt mycket folk överallt att jag totalt
tappade shoppinglusten.. :p
men det blev några örhängen och ett par nya jeans..
dock var dom såklart inte på rea..menmen :p

Godnatt folket!
jag ska bättra mig och skriva
kortare inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Karin (:

Jag var på marieberg i fredags man kom knappt fram någon stans. Var kö ändå ut ur butiken :O Så vi åkte till ikea istället (: Knappt nå folk alls skit skönt var det! Haft en bra helg? (:

2008-12-28 @ 09:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0