Lördag.

Kom hen för inte så länge sen..
stinker fullkomligt av rök och skit!
Claes fyllde 18 bast, GRATTIS!
åkte till puben och grattade honom och hälsade på lite..
men åkte därifrån runt tio, de flesta drack ju...
och jag skulle köra, så det gick inte så bra ihop? =P

åkte och hälsade på hemma hos Karin och Bobby efter de :)
det var roligt.. Karin du är en av dom allra bästa! <3
sen åkte jag hem och nu sitter jag här :)

måste tillägga att Karin och Bobby är bland de sötaste paret! =]

                                
                                                                                            Karin och Bobby!
                                                                                                se så söta :D


var en sväng till nora idag också med päronen..
köpte ett ljus som luktade jordgubb,
så nu luktar det jordgubb blandat med röklukten..
hmm inte så bra blandning! huhu..
måste duscha bort de :D
köpte lite kläder också..

har också påbörjat att läsa Twilight, äntligen!
har inte kommit så långt än, men den verkar bra :)
nej nu ska jag ta och stänga ner här och sova!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad söt du är (: Tack så jätte mkt!

Du är bäst! <33

2008-12-21 @ 11:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0