Juldagen.

vilken mysig gårdag!
kollade på Kalle Anka vid tre..
det är ju bara ett måste för min del :D
sen kom mormor, farmor och farfar
och det var äntligen dags för mat!

käkade och fikade och tjockade sig :p
sen blev det juklapps öppning..
fick jätte mycket fint! :)
en ny digitalkamera! så nu kanske det kan dyka upp lite bra bilder här ;)
lite kläder, smycken, underkläder, väska
och lite andra små saker..

sen blev det ännu mer fika och annat gott!
rullade fram kan man väl säga :P
sen spelade vi lite bingo och hade lott dragning..
det var roligt :)

det var roligt att se vad dom tyckte om mina
julklappar också! :)
det blev uppskattat..
gav Maria guitarhero som vi spelade rätt länge..

blev att sova riktigt länge imorse..
gick upp runt halv ett xD
trött? jag vet!
sen åkte vi till mormor och åt
och spelade ännu mer bingo och lotto :)

nu sitter jag och ser på den sista Pirates of caribbean..
 har inte sett den än :p
ska också försöka föra in bilderna från den nya kameran..:)
så jag kanske lägger in några senare...

so long så länge :D

Kommentarer
Postat av: Karin (:

Vad bra att du hade en bra jul (:

Vi måste ses snart! Saknar dig ju vännen! <33

2008-12-27 @ 17:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0