Fredag.

Sista dagen för den här terminen idag..
började med att försova mig :D
men jag hann iaf!
vi började med att baka pepparkakor och godis..
sen gick vi och tittade på julshowen
och efter det gick vi tillbaka och fikade :)

sen var det slut..
gav mina julklappar idag också,
verkade som att det blev ganska bra iaf?
fick julklapp från Sandra också..
en jätte penna :D skitroligt!

resten av dagen har jag bara njutit av att det äntligen är lov!
har haft ont i magen också..
men nu när jag tagit lite piller så känns det bättre! :)
har också fixat med mina kort och ramar..
var på tiden!
men idag har jag fått fler kul bilder som jag ska ta med!
har blivit en del bilder under dagen..
säg till om ni vill se fler..
här är dom jag valt ut! =]


Siri och Theo gjorde väldigt fina pepparkakor och marsipangrisar..


Jag och min jätte penna från Sandra.. :D äre inte snyggt? haha


Vi tokade oss lite på väg tillbaka till fikan :D


Micke (gympalärare) fick bli med på ett kort..
jag ser mupp ut helt ensam på kanten haha! :D
men det roligaste är om ni kollar på snytingen Sandra ger Micke :D
ett gott skatt förlänger livet?
idag har vi skrattat!


Siri och Theo! Lina och Lotta i bakgrunden..
när vi fikade allt gottigott!


haha! tog en mupp bild på mig..
 lite mysko men lite coolt att jag blev så klar när bakgrunden är helsuddig :D
tycker iaf jag haha!


är det inte fin utsikt jag hade från rummet när jag kom hem?


mina kort och ramar jag fixat med! :]


gillade att mattan blev så cool D:


present från Lina T

Sista bilden är på den fina och goda chokladen
som jag fick av Lina igår! Vi gick och tränade aerobic
med den nya tjejen..jag vill lova att jag har aldrig varit så
slut någonsin!! grymt jobbigt var det! men också den roligaste
gången någonsin! både jag och Lina är överrens om att hon var
bara såå bra!! om man jämförde hur mycket energi vi hade och hur
mycket vi kämpade mot annars så var det helt galet! jag trodde jag tog
i rätt mycket förut, men nej det är inget mot igår! jag är så lycklig! det var
bara det roligaste jag gjort!! :D Lina du äger! så himla roligt att jag har dig att
träna tillsammans med! :*

äntligen jullov!
YES!  :)

Kommentarer
Postat av: Lina :)

Anna, du är bäst! :) Det är tur att vi har varandra <3

2008-12-20 @ 11:22:45
Postat av: siri

haha, snyggt där ;) men helcoola bilder det var på er när ni gick till fikan eller vad ni nu gjorde :P hahaha

2008-12-20 @ 15:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0