con gratz vänner!

Blev rätt sent igår..
men hade iaf sovmorgon imorse, så det var soft!
åkte till skolan och hade svenska och fysik..
sen blev det natinellt engelskaprov...usch!
åkte hem och fixade, sen blev det one three hill..
världens bästa serie kanske?

sen fyllde jag i nå häfte, typ en undersökning lr nå..
var rätt segt, sen åkte jag och tränade..
Lina var som vanligt duktig och va med, Emma impade och var också med ;D
duktigt Emma!

Karin hade uppskrivning idag och klarade de..
GRATTIS vännen! Du rockar..
kan ju passa på och gratulera Sanna till sitt körkort också!
GRATTIS! =)

imorgon blir de in till Örebro för att ha kemi och matte..
jippie? :D så de blir upp rackarns tidigt..
och så har alla lindebor ledigt..fusk? JA! :p

finns väl inte så mycket mer att säga just nu..
blir läsa lite i den nya boken jag fick låna av Lina idag..
ska bli spännande! tror den kommer att vara grymt bra..
eller så förväntar jag mig det iaf :P haha..

--------------------------------------------------
Natti natti...
varför tänka negativt
när man kan
tänka positivt? :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0