bilder

ja dagens inlägg får mest bestå av bilder :D
det är taget med kameran jag fick i julklapp..
har mycket kvar att lära innan jag förstår den bra..
och mästerfotograf det är jag ju ingen heller..
men jag ska fösöka lära mig :)
det är ju roligt att ha/kunna ta fina bilder!


Syster och jag skulle ut och promenera i kylan idag..
så här ser min nya mössa ut =D


En bild på Rolle när jag var och jobbade.. ganska rolig bild enligt mig :D

 
  
                                                       Maria lyckades ta ett kort med mig på tre ställen..                                                                                               Magi? :D haha


Och såklart  några bilder på den sötaste katten! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer du in på msn i kväll då? vi måste ju prata (: jag ska ta in hästen & så i kväll, är nog hemma vid åtta typ.

2008-12-30 @ 16:53:03
URL: http://helenaelionorastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0