4:e advent

Tänkte att jag skulle gå upp vid nio idag,
så jag skulle ut till hästarna tidigt..
men nej jag var för trött..
vaknade och var där vid 11..

Tipster skulle tävla på Örebrotravet,
så Kåre skulle iväg dit..
gav honom en glöggflaska som tack och god jul! :)
önskade lycka till och sen åkte dom iväg..
själv tog jag in och gjorde iordning Agenten för en tur..

red ut i skogen en vända..
var mysigt! men kallt :D
bilden på honom blev lite mupp =p
men det är iaf favoriten!



 


när vi kom tillbaka,
fixade jag och släppte ut honom igen..
stog säkert och mös med honom 20 min :D
tror han tycker om mig lika mycket som jag tycker om honom!

helt otroligt vad djuren kan betyda mycket för en!

åkte hem och slappade och drog iväg och tränade sen..
va styrketräning..
grymt jobbigt var de!
hela kroppen skakade när jag åkte hem igen..
helt galet att du lyckades få dit mig Lina!
tror jag ska fortsätta, fy sjutton vad klen jag är..

nu har det bara varit soft..
läst lite i Twilight och haft det bra..
måste lägga mig tidigt ikväll!
ska upp vid kvart i sex imogon!

jag vill åka iväg och åka bräda
nästa år.. dra ihop ett gäng och åka?

Kommentarer
Postat av: siri

Det låter ju jätte mysigt!! jag ska nog också ta och rida lite nu på lovet :)

2008-12-23 @ 16:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0