3:e advent.

blev inte så lång sovmorgon imorse..
åkte ut till hästarna direkt! :)
dom hade åkt iväg till norrland någonstans,
för att hämta hem en 1.5 årig nordsvensk..
var bara Chrille där,
så jag fixade stallet och mös lite med hästarna..

pappa hämtade mig och sen åkte jag hem och käkade lite..
pluggade och fixade på rummet..
blev ingen träning eftersom jag skulle göra det
och mina knän va dumma..
ska bli skönt att se vad dom har att säga om dom imorgon..

var iväg på möte ikväll och fyllde i lite lappar..
vi pratade också om grupperna osv..
jag och Maria ska få en ny egen grupp :D
får se hur det blir hehe..

fixade om min blogg lite, så nu är de lite mer vintertema..
fårstår inte riktigt hur man ska fixa allt =P
men det får duga...

 

möttes av den här synen när jag hjälpte till att släppa ut.. :D


var bara tvungen :D

10 dagar till jul!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0