2:a advent

Större delen av dagen spenderades på lindeskolan..
det var julavslutning för LAGF..
vi unga ledare fick tröjor..
var lite roligt :p

det var dans runt granen med barnen,
fika och ännu mer dans..
var väl okej, mina och marias "barn" var inte där..
så vi kände oss väl lite ensammas :D
annars var det väl bra..

när jag kom hem städade jag ur skrivbordet..
fick nog ett plus i kanten hos mamma för tillfället för de..
är ju bra de :p
har pluggat lite också..
så nu är det en sak mindra att göra för tillfället..
ska verkligen bli grymt skönt med lov!
nu är det bara två veckor kvar..
förstå! sen är det bara en termin kvar!
helt galet!? ja! jag får nästan hjärtklappning :S
vet verkligen inte hur jag ska göra...

förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0